Veelgestelde vragen 

 Bestellen

1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u bovenaan in het midden de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop ''<< Verder winkelen''  te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op ''Afrekenen'' te klikken. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op "Uw winkelwagen" gaat u direct naar de overzicht van uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen als u klikt op '''' achter dit product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal" daarna worden de juiste prijzen getoond.

5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

6. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met ons voor meer informatie.

7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met ons voor meer informatie.

8. Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u direct ons en wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

9. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als het product binnen Nederland, België, Duitsland of Luxemburg kan worden afgeleverd.

10. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?
U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen.

Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 1 - 3 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten binnen Nederland werken wij met PostNL & PakketDienstNL bezorgservice. Voor levering van producten buiten Nederland werken wij alleen met PakketDienstNL bezorgservice. Zij zullen uw bestelling binnen aangegeven levertijd bij u aanbieden. Als de levertijd door bepaalde omstandigheden niet kan worden gehaald dan wordt je daarvan op de hoogte gebracht.

ZON- EN FEESTDAGEN

Wij raden u aan een wat langere levertijd in acht te nemen als u in het weekend of op feestdagen bestelt. Wij werken namelijk niet in het weekend en op feestdagen waardoor uw bestelling pas op de eerstvolgende werkdag in behandeling kan worden genomen.

Ook onze transportpartners zijn vrij op zon- en feestdagen waardoor uw bestelling niet in het weekend of op nationale feestdagen bezorgd wordt.

VERZENDING

In de meeste gevallen zal de opgegeven reden van enige vertraging zijn dat het door u bestelde artikel niet meer op voorraad is waardoor wij dat na moeten bestellen bij onze leverancier.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. Bezorgservice probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, indien er niemand thuis wordt aangetroffen is de kans is groot dat u het pakket zelf moet afhalen bij het depot van de vervoerder wat ver van u woonplaats kan zijn. Indien het pakket niet binnen het door de vervoerder gestelde termijn wordt afgehaald wordt het pakket geretourneerd. Voor het nogmaals versturen worden de eenmalige verzendkosten weer in rekening gebracht.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht of volume. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. Er zijn bij sommige producten geen verzendkosten aan verbonden. Bij deze producten worden verzendkosten wel berekent als product buiten Nederland moet afgeleverd worden. Houd er rekening mee dat de verzending naar de eilanden of buitenruimtes kunnen extra kosten.

Nederland (NL) & België (BE) 

Dropshipping: Sommige producten hebben wij niet in ons eigen magazijn en worden direct vanaf de leverancier verstuurd.

 

 

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 5 tot 7 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met ons.

6. Levert de Dejavu Cars ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in heel Europa.

7. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 14 dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U kunt hiervoor de retourformulier gebruiken. 

8. Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?
- Mail bij een beschadigd pakket onderstaande informatie binnen drie dagen naar info@dejavucars.nl:

Minimaal 5 duidelijke foto’s, waarbij de binnen verpakking, buitenverpakking en schade aan het product goed zichtbaar is.
1. Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
2. Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking goed zichtbaar zijn.
3. Een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket.
4. Een foto van de gehele omvang van het artikel.
5. Een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel. Zodra wij deze informatie en foto's hebben ontvangen zullen wij uw schade gelijk in behandelingen nemen en melden bij de afdeling Claims van het betreffende Bezorgservice.

Eventuele overige relevante informatie.Dejavu Cars z.s.m. op de hoogte gebracht van de afhandeling van de claim. Let op: Indien je de benodigde claimdocumentatie niet op tijd of onvolledig aanlevert kan de claim niet in behandeling worden genomen.


Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat kan. U kunt het product binnen 14 dagen retour sturen met een retourformulier.

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ''info@dejavucars.nl'' Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten."

Indien u na 14 dagen een product wilt retourneren, dient u eerst contact op te nemen met ons.

Mocht u een artikel ontvangen dat door transport beschadigd is dan kunt u contact met ons op te nemen om dit te melden.
Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. De zichttermijn gaat in op de dag na aflevering.

DejavuCars.nl hanteert regels voor retourneren. Mocht je de bestelling willen retourneren dan verzoeken we je om het volgende in acht te nemen:

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

Uitzonderingen
de volgende onderdelen kunnen niet worden geretourneerd:

- elektrische onderdelen in geopende verpakking
- speciaal voor u bestelde of geprepareerde onderdelen
- gebruikte onderdelen
- onderdelen die gemonteerd zijn geweest of beschadigd
- gespoten of behandelde onderdelen
- onderdelen die door ons aard niet kunnen worden teruggezonden
- foutieve montage en/of gebruik van het product

Retour procedure
1. vul de retourformulier volledig in
2. klik op print
3. er worden twee documenten uitgeprint
4. pak de onderdelen zo klein mogelijk en goed beschermd in
5. voeg de retour bon samen met de onderdelen in het pakket
6. plak het adreslabel aan de buitenzijde van het pakket
7. frankeer het pakket voldoende
8. geef het pakket af bij de vervoerder van uw keuze en vraag om een verzendbewijs

Klik hier voor de retourformulier

Retourneren is geen probleem, mits u volgens onze richtlijnen te werk gaat. Zonder volledig ingevuld retourformulier en een kopie van het aankoopbewijs kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen.

Een Europees geschillen platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dejavucars.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verzendkosten

Alle retourleveringen moeten voldoende zijn gefrankeerd ongeacht de reden, ongefrankeerde of te laag gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Vraag altijd om een verzendbewijs, bij het zoek raken van het pakket moet u dit bewijs overleggen aan de vervoerder, retourzendingen zijn voor u verantwoordelijkheid. Verstuur uw retour liefst in een omdoos of extra verpakking zodat het artikel niet beschadigt of breekt. Bij het retoursturen van een beschadigt artikel is een restitutie niet mogelijk. Verzendkosten worden alleen vergoed bij vergissingen van onze medewerkers indien er foutief is geleverd bij internetorders, bestelling via e-mail. Deze vergoeding is het standaard tarief van PakketDienstNL in de kleinst mogelijke verpakking zonder extra opties. Indien u het pakket zelf wilt terugbrengen bent u van harte welkom. Neem in dit geval de uitgeprinte retourformulier mee en informeer eerst naar de openingstijden van de vesting waar u het pakket kunt retourneren. Het retouradres wordt samen met de retourformulier uitgeprint.

Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?

Transportschade:
Allereerst is het belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt! Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur contact opnemen met ons via e-mail info@dejavucars.nl

- Mail bij een beschadigd pakket onderstaande informatie binnen 24 uur naar info@dejavucars.nl:

Minimaal 5 duidelijke foto’s, waarbij de binnen verpakking, buitenverpakking en schade aan het product goed zichtbaar is.
1. Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
2. Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking goed zichtbaar zijn.
3. Een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket.
4. Een foto van de gehele omvang van het artikel.
5. Een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel. Zodra wij deze informatie en foto's hebben ontvangen zullen wij uw schade gelijk in behandelingen nemen en melden bij de afdeling Claims van het betreffende Bezorgservice.

Eventuele overige relevante informatie.Dejavu Cars z.s.m. op de hoogte gebracht van de afhandeling van de claim. Let op: Indien je de benodigde claimdocumentatie niet op tijd of onvolledig aanlevert kan de claim niet in behandeling worden genomen.

Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webshop op vijf manieren betalen: via iDEAL, MisterCash, Overboeking, Paypal of SOFORT Banking.

Per land hanteren we diverse veilige betaalmogelijkheden.

Betaalmethode

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.

Met MisterCash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen via uw Belgische bankrekening.

Veilig betalen via Belfius Direct Net.

Reken uw bestelling af met uw creditcard.

Betaal veilig en vertrouwd via uw eigen bank.

Reken uw bestelling af met Bitcoin.

Betaal veilig met uw PayPal-account.

U maakt het totaalbedrag vooraf over op onze rekening.

2. Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Wat is Overboeking ?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen 5 tot 7 werkdagen werkdagen na ontvangst van uw betaling.

4. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

5. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kunt uw product retour sturen met een retourformulier. Wij nemen vervolgens contact met u op.

6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 tot 7 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met ons. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

8. Wat is MisterCash?

Mister Cash is de naam van het betaalsysteem enkel te vinden op Belgische bankkaarten. Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met Ideal in Nederland.
Mistercash garandeert een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel. Voor kaarthouders van deze Belgische kaarten is het een zeer handig en veilig online betaalmiddel.
De betaling wordt afgewikkeld via de betaalpagina van de online bank. Dit garandeert dat het volledig veilig is en te vertrouwen. De online banken hebben zeer strenge veiligheid systemen die het online betalen mogelijk maken.

9. Wie kan MisterCash gebruiken?

Inwoners van België die beschikken over internet bankieren van een bank die is aangesloten bij het Mistercash netwerk kunnen betalen met Mistercash. Onder andere de volgende Belgische banken zijn aangesloten bij het Mistercash netwerk:

KBC
Belfius Bank
Fortis Bank
FINTRO
AXA Bank
CBC
ING Bank
VDK Spaarbank

10. Wat is paypal?

Via PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen.

Indien u online winkelt en het PayPal-logo staat op de website van de webwinkel aangegeven, dan kunt u hier ook met PayPal betalen. U hoeft bij de betaling alleen PayPal te selecteren. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Uw financiële gegevens worden nooit aan verkopers of webwinkels getoond.

11.  Wat is SOFORT Banking?

SOFORT Banking is de direct-betaalmethode met TÜV-certificaat en door de TÜV gekeurde transactieveiligheid. SofortBanking is ontwikkeld door de Payment Network AG. Er kunnen realtime, gegarandeerde banktransacties afgehandeld worden in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Polen, Spanje, Italië en Frankrijk.

Het betaalsysteem werkt vergelijkbaar als iDEAL.

Welke vervoerder bezorgt het pakket?
Dit is afhankelijk van de grote van het pakket en het land van bezorging.

Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met ons. 

Privacybeleid Dejavu Cars
Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst aangepast op [19.04.2015].

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Dejavu Cars. U dient zich ervan bewust te zijn dat Dejavu Cars niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Dejavu Cars respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Dejavu Cars of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Dejavu Cars of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Dejavu Cars of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Hieronder valt o.a. het WebwinkelKeur beoordelingen systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

Telefoon: +31 (0)10 848 62 28 (ma. t/m vr. 08.30 - 18.00 uur)

KvK nr: 61754447 | BTW nr: NL255475913B01

E-mail: info@dejavucars.nl
(Er wordt binnen 24 uur op uw mail gereageerd.)

Dejavu Cars

Olympiaweg 28-A
3077 AL Rotterdam
 (NL) (GEEN BEZOEK ADRES)

Facebook Googleplus Twitter Linkedin Pinterest