Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Ja, dat kan. U kunt het product binnen 14 dagen retour sturen met een retourformulier.

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ''info@dejavucars.nl'' Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten."

Indien u na 14 dagen een product wilt retourneren, dient u eerst contact op te nemen met ons.

Mocht u een artikel ontvangen dat door transport beschadigd is dan kunt u contact met ons op te nemen om dit te melden.
Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. De zichttermijn gaat in op de dag na aflevering.

DejavuCars.nl hanteert regels voor retourneren. Mocht je de bestelling willen retourneren dan verzoeken we je om het volgende in acht te nemen:

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

Uitzonderingen
de volgende onderdelen kunnen niet geretourneerd worden:

- speciaal voor u bestelde of geprepareerde onderdelen. Bij deze onderdelen er wordt een melding weergegeven onder het productafbeelding. ''speciale productie''
- gebruikte onderdelen
- onderdelen die gemonteerd zijn geweest of beschadigd
- gespoten of behandelde onderdelen
- onderdelen die door ons aard niet kunnen worden teruggezonden
- foutieve montage en/of gebruik van het product
- originele onderdelen ''OEM PARTS'' (Bij bestelling worden deze speciaal voor u besteld bij de fabrikant en speciaal voor u geproduceerd)

Retour procedure
1. vul de retourformulier volledig in
2. klik op print
3. er worden twee documenten uitgeprint
4. pak de onderdelen zo klein mogelijk en goed beschermd in
5. voeg de retour bon samen met de onderdelen in het pakket
6. plak het adreslabel aan de buitenzijde van het pakket
7. frankeer het pakket voldoende
8. geef het pakket af bij de vervoerder van uw keuze en vraag om een verzendbewijs

Klik hier voor de retourformulier

Retourneren is geen probleem, mits u volgens onze richtlijnen te werk gaat. Zonder volledig ingevuld retourformulier en een kopie van het aankoopbewijs kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen.

Verzendkosten

Alle retourleveringen moeten voldoende zijn gefrankeerd ongeacht de reden, ongefrankeerde of te laag gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Vraag altijd om een verzendbewijs, bij het zoek raken van het pakket moet u dit bewijs overleggen aan de vervoerder, retourzendingen zijn voor u verantwoordelijkheid. Verstuur uw retour liefst in een omdoos of extra verpakking zodat het artikel niet beschadigt of breekt. Bij het retoursturen van een beschadigt artikel is een restitutie niet mogelijk. Verzendkosten worden alleen vergoed bij vergissingen van onze medewerkers indien er foutief is geleverd bij internetorders, bestelling via e-mail. Deze vergoeding is het standaard tarief van GLS in de kleinst mogelijke verpakking zonder extra opties. Indien u het pakket zelf wilt terugbrengen bent u van harte welkom. Neem in dit geval de uitgeprinte retourformulier mee en informeer eerst naar de openingstijden van de vesting waar u het pakket kunt retourneren. Het retouradres wordt samen met de retourformulier uitgeprint.

Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?

Transportschade:
Allereerst is het belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt! Doet u dit wel? Meldt dit aan de chauffeur tijdens het bezorgen. Het product blijkt beschadigd? Neem binnen 24 uur contact met ons op!

- Mail bij een beschadigd pakket onderstaande informatie binnen 24 uur naar info@dejavucars.nl:

Minimaal 5 duidelijke foto’s, waarbij de binnen verpakking, buitenverpakking en schade aan het product goed zichtbaar is.
1. Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
2. Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking goed zichtbaar zijn.
3. Een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket.
4. Een foto van de gehele omvang van het artikel.
5. Een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel. Zodra wij deze informatie en foto's hebben ontvangen zullen wij uw schade gelijk in behandelingen nemen en melden bij de afdeling Claims van het betreffende Bezorgservice.

Eventuele overige relevante informatie.Dejavu Cars z.s.m. op de hoogte gebracht van de afhandeling van de claim. Let op: Indien je de benodigde claimdocumentatie niet op tijd of onvolledig aanlevert kan de claim niet in behandeling worden genomen.

Facebook Googleplus Twitter Linkedin Pinterest